مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-10دانش

آغاز فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی 


مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید گرامی، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

- مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید گرامی، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبین از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود.

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکلهای بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می نمایند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد،تمام اساتید مصاحبه کننده ازدانشگاههای استان تهران انتخاب شده اند و در روزهای مشخص شده در واحد دانشگاهی و درمحل در نظرگرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می نمایند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی 

آغاز فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی